reklama

Prečo striháš výpisy z účtu?

Niekedy si predstavujem, ako by som niekomu porozpráva niektoré veci. - A čo si dnes robila? - Strihala som staré výpisy od kreditnej karty.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Môže to vyzerať divne, ale má to hlbší význam. Chcela som vyhodiť veci, ktoré už nepotrebujem, a uvedomila som si, že na výpisoch sú údaje, ku ktorým by možno nemusel mať hocikto prístup. Tak som začala strihať hlava-nehlava. Potom mi došlo, že nie celý papier je samá citlivá informácia, a že niektoré papiere sa dajú použiť ešte raz, napríklad na poznámky alebo písanie zoznamov. Tak som vyberala viac a strihala len to, čo by som nechcela, aby nepovolané osoby nevedeli. A boli aj časti, ktoré neboli "citlivé", ale už som ich na nič nevedela použiť, tak som ich len vyhodila do separovaného zberu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz k tomu hlbšiemu významu... Je to trefný obraz toho, čo sa mi teraz deje v živote. Vyrovnávam sa s veľkými zmenami a to, ako som narábala s papierom, je to, ako spracovávam zmenu. Najprv som všetko zahadzovala a ničila, potom mi došlo, že na niektoré skúsenosti sa dá ešte písať na druhú stranu a môžu mi byť vo výsledku veľmi užitočné. Iné časti môžu byť verejné, nebude mi prekážať, ak ich uvidí hocikto. A sú veci, ktoré už nepotrebujem a o ktorých by som nechcela verejne rozprávať, ale istú dobu boli pre mňa veľmi dôležité.

Pripadala som si počas strihania trochu ako blázon, ale tak mi došlo, že strihanie starých výpisov je vlastne úplne v poriadku!

Marta Karchňáková

Marta Karchňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  76x

Píšem o svojich zážitkoch, dojmoch a pozorovaniach z ciest a z každodenného života. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu